KLACHTEN

KLACHTEN

Uw rechten (WKKGZ)

Elke locatie beschikt over afgesloten behandelruimten waardoor indien gewenst uw privacy is gewaarborgd.

Indien u niet tevreden bent of een klacht heeft over de bejegening door of behandeling van uw fysiotherapeut, kunt u dit melden aan uw fysiotherapeut of bij het secretariaat en een klachtenformulier invullen. Uw klacht zal worden behandeld conform de richtlijnen van het KNGF.

Uw fysiotherapeut houdt, om uw behandeling zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren, een registratie bij van uw medische en administratieve gegevens. Op deze registratie is de AVG van toepassing. Deze wet bevat regels met betrekking tot het doel van de registratie, de aard van de gegevens die worden geregistreerd, het beheer van de gegevens, de personen die toegang hebben tot die gegevens en het inzagerecht van de patiënt. Al deze zaken zijn in een reglement vastgelegd:

Heeft u klachten of wilt u gewoon wat vragen?

Indien u een vraag of klacht heeft kunt u ons altijd bereiken. Zowel via mail, telefoon of in de praktijk proberen we de klacht zo snel en goed mogelijk af te handelen (volgens de richtlijnen van het KNGF). Elke vraag of klacht is uniek en daarom zoeken we naar een oplossing op maat.

Wacht niet te lang met uw klacht, maar geef het tijdig aan. Dat mag zowel bij uw zorgverlener, bij de secretaresse als bij de praktijkhouder. Op de manier waarop u dit prettig vindt: telefonisch, per mail of gewoon bij ons in de praktijk.